2006-06-05

LILY ALLEN - LDN


Jag älskar Lily Allen. En tjej som både är snygg och gör bra musik är på många sätt den ultimata människan. Lily når inte riktigt upp till samma ultimat-klass som Uffie, men hon jobbar på det. Jag spexar därför till det med två låtar istället för en. Egentligen vill jag lägga upp hela jävla skivan, men det blir för flippat. Hennes hemsida är, som det brukar heta, under uppbyggnad. Men HÄR får ni länken att spara i favoriter och sedan besöka varje dag för att kolla om skiten har öppnat.

Lily Allen - Knock Em' Out



6 Comments:

At 5/6/06 18:18, Anonymous Anonym said...

snygg brud! snygg bild! snygg låt!

 
At 6/6/06 15:54, Anonymous Anonym said...

där fick jag för att jag är så lat.

 
At 6/6/06 22:12, Blogger immelmann said...

det här är ju bra på riktigt bullet :D:D:D:D:D

 
At 6/6/06 22:46, Anonymous Anonym said...

Får lite M.I.A-vibbar. Riktigt bra.

 
At 13/6/06 15:57, Anonymous Anonym said...

de va ju gulligt det här. och här kommer ett tips på ett bra band www.myspace.com/fonziebohlinbandet

 
At 20/6/06 13:04, Blogger Peter said...

Hon är grym. Skönaste tjejen i stan just nu...

Hennes första mixtape finns här:

http://ten-thirtyone.blogspot.com/2006/05/sound-of-now.html

Enjoy!

 

Skicka en kommentar

<< Home

If you own copyright to a song posted on this site and wish for it to be removed,
please email us at indiemaffian@gmail.com and we will remove it as soon as possible.